Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans] 09.12.10 War For Seats For DBSK's 3 Members' Charity Fanmeet On The 12th

Posted by Unknown On Dec 11, 2009 0 Comments



There's a "raging war for seats" going on for the 3 TVXQ members' charity fanmeeting, which will be held on 12 December.

TVXQ's Xiah Junsu, Hero Jaejoong and Micky Yoochun will be meeting their Korean fans through a charity fanmeet.

On 12 December, 5pm, they will meet the fans through the "Smile Again" charity fanmeet, to be held at Koryeo University Hwajung Gymnasium.

A staff member of the activity told Newsen on 8 December through a telephone interview that, "'Smile Again' will not be attended by other celebrities, and only the 3 members of TVXQ will participate." Also, "There will be donation boxes around the venue area. All proceeds collected during the fanmeeting will be donated in full to a children's charity."

Tickets for "Smile Again" went on sale on Yes24 on 8 December, 8pm. As tickets were very limited, there was a "war" amongst the fans for the entrance tickets.


Viet-trans:

Có một "cuộc chiến tranh giành vé " xảy ra tại buổi fanmeeting từ thiện của 3 thành viên TVXQ - sẽ được tổ chức vào ngày 12 Tháng 12.

TVXQ Xiah Junsu, Hero Jaejoong và Micky Yoochun sẽ có cuộc họp fan hâm mộ Hàn Quốc của họ thông qua một fanmeeting hây quỹ từ thiện.

Ngày 12 tháng 12, 5 giờ chiều, họ đáp ứng các fan hâm mộ thông qua "Smile Again" fanmeet hây quỹ từ thiện", được tổ chức tại trưởng đại học Koryeo tập thể dục Hwajung .

Một nhân viên của hoạt động này đã nói với Newsen ngày 08 Tháng 12 thông qua một cuộc phỏng vấn qua điện thoại rằng, " 'Smile Again' sẽ không có sự tham dự của những người nổi tiếng khác, và chỉ có 3 thành viên của TVXQ sẽ tham gia." Ngoài ra, "Sẽ có các hộp quyên góp tại đây. Tất cả tiền thu được thu thập trong fanmeeting sẽ được tặng đầy đủ cho tổ chức từ thiện vì trẻ em."

Vé cho "Smile Again" đã được bán trên Yes24 ngày 08 tháng 12, 8:00. Vì vé rất hạn chế, đã có một cuộc chiến tranh " giữa những người hâm mộ để có vé vào cổng ".

Source: [Newsen + tvxqasia]
Translation credits: mandasoh@tohosomnia.net
Shared by: tohosomnia.net + TVXQsLAND
Vtrans: PinkyvaYunho@YAN

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!