Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans|Vid] TaeGoon’s Tokyo concert - Jaejoong, Junsu, Hyunjoong comments

Posted by Unknown On Dec 30, 2009 0 Comments



JJ: Hi. This is THSK's Jaejoong. Congratulations to Taegoon's first concert in Japan. Since I'm on my own, I'm seriously embarrassed... Taegoon and I were friends since we were really young. Really close friends, even now. Finally, Taegoon is able to do a debut concert in Japan, I'm really happy for him. Although I'd love to give him support, honestly, I'm in Korea right now. I'm disappointed that I can't be there, but please give Taegoon a lot of support.

To taegoon, also, take care of yourself and don't get hurt. I'm really sorry I can't be there but I'm waiting for the day Taegoon and I can be there standing together in front of you all. I am working hard for that day to come. Please support me! Taegoon, work hard! :)

JS: To the audience members watching, Hi! This is THSK's Junsu! I heard Taegoon was hosting his first concert in Japan and was very touched. Taegoon and us (THSK) are very close friends. I'm sure Taegoon will show an impressive performance in dance and singing to all of you. Please look forward to and enjoy it! I also am looking forward to meeting all of you! :) Taegoon, work hard! Bye bye!



Viet-trans:
Lời nhắn của Jae và Su đến Taegoon


JJ: Xin chào. Đây là Jaejoong của THSK. Xin chúc mừng đến buổi biểu diễn đầu tiên của Taegoon tại Nhật Bản. Vì đang nói một mình nên tôi khá là xấu hổ ... Taegoon và tôi đã được bạn bè kể từ khi chúng tôi còn trẻ. Thực sự rất thân, thậm chí ngay bây giờ. Cuối cùng, Taegoon có thể làm một buổi hòa nhạc đầu tay ở Nhật Bản, tôi thực sự hạnh phúc cho cậu ấy. Mặc dù tôi rất muốn giúp đỡ câu ấy, nhưng tôi là đang ở Hàn Quốc ngay bây giờ. Tôi thất vọng vì không thể có mặt ở đó, nhưng các bạn hãy cổ vũ Taegoon thật nhiều vào.

Đến taegoon, hãy chăm sóc bản thân và đừng làm đau mình. Tôi thực sự rất tiếc tôi không thể có mặt nhưng tôi đang chờ ngày Taegoon và tôi có thể có cùng nhau đứng trước mặt tất cả các bạn. Tôi đang làm việc chăm chỉ cho ngày hôm đó tới. Hãy ủng hộ cho tôi nhé! Taegoon, làm việc chăm chỉ!

JS: Xin gửi đến những ai đang xem, Xin chào! Đây là Junsu của THSK! Tôi nghe nói Taegoon tổ chức buổi hòa nhạc đầu tiên của mình tại Nhật Bản và đã rất xúc động. Taegoon và chúng tôi (thsk) là bạn thân. Tôi chắc chắn Taegoon sẽ mang đến một màn biểu diễn nhảy và hát tuyệt vời cho tất cả các bạn. Hãy chờ đợi và tận hưởng nó! Tôi cũng rất mong được gặp tất cả các bạn! Taegoon, làm việc chăm chỉ! Tạm biệt!


Credits: candy_swirlz@LJ
V-trans: Suchun@360kpop
Shared by: DBSKnights + TVXQsLAND

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!