Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans] 09.12.24 Japanese Fans to Raise a Whopping Five Million Yen for Newspaper Ad

Posted by Unknown On Dec 25, 2009 0 Comments

http://i48.tinypic.com/xckk28.jpg

TVXQ/DBSK supporters in the motherland and overseas have been riveted by the SME lawsuit for the past few months, and it looks like a certain group of international fans is really stepping up their game.

Five Balloons, a group of Japanese TVXQ supporters, recently created the TVXQ Smile Project, in which members donated money to put an advertisement in a daily Korean newspaper. Its monetary goal for Christmas? A whopping five million yen, which is approximately 64,400,000 won, $54,700 USD, or the price of a pretty nice sports car. [ omitted ]

The ad is expected to include the words 'TVXQ Smile Project,' a message about TVXQ's entity as a group only complete with five members, and a promise to forever love TVXQ and wait for them to sincerely smile.

As of yesterday, over four hundred participants collectively donated 1,764,000 yen (approx 22,700,000 won or $19,400 USD). Since this doesn't meet the initial December 25 goal, the members plan to extend the period of donation collections and purchase the ad in mid-January.

[ omitted ]





Viet-trans:
Mục tiêu Quảng Cáo 5 TRIỆU YÊN của Bigeast

Những người ủng hộ TVXQ/DBSK ở cả quê hương họ và nước ngoài đang rất quan tâm đến cuộc tranh giành pháp luật của họ với SME trong vài tháng qua, và có vẻ như người hâm mộ quốc tế đang thực sự đẩy mạnh ý định của họ.

Five Balloons (5 trái bóng bay ), một nhóm ủng hộ TVXQ của Nhật, gần đây đang tổ chức TVXQ Smile Project, trong đó người hâm mộ sẽ góp phí để đăng quảng cáo lên một tờ nhật báo của Hàn Quốc. Số tiền mục tiêu mùa Giáng Sinh? 500 000 000 YÊN, tương đương với 64 400 000 Won và 54 700 USD, hay ngang bằng với giá của một chiếc xe thể thao tương đối đẹp.

[lược bỏ]

Quảng cáo này dự kiến sẽ bao gồm từ 'TVXQ Smile Project', một thông điệp về sự tồn tại của TVXQ chỉ đầy đủ khi có đủ 5 thành viên, với lời hứa sẽ mãi yêu họ và chờ đợi nụ cười chân thật của họ.

Chỉ riêng hôm qua, có hơn BỐN TRĂM NGƯỜI tham gia chung góp 1 764 000 YÊN (tương đương 22 700 000 Won và 19 400 USD). Vì số tiền này không đáp ứng được nguyện vọng 25 tháng 12, các thành viên dự định sẽ kéo dài thời gian quyên góp và đăng quảng cáo vào giữa tháng 1 năm sau.

[lược bỏ]

Written by: lawlietta
Credits: allkpop
Shared by: OneTVXQ.com
V*Trans by shumi217@360Kpop.com

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!