Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans] 09.12.30 Eriko Kitagawa’s Blog Update 

Posted by Unknown On Dec 31, 2009 0 Comments






2009-12-29 14:20:33

ToJaeTen

To all the ToJaeTen {T/N: Tohoshinki + Jaejoong + Tengoku (Heaven)} members,
I am really sorry to inform you,
but I will not update information about Tohoshinki’s private life here in this blog for the time being.
For the “Heaven’s Postman”, that is one of my works,
so I will continue to write here.

The reason why I have reached these conclusions are,
there are some fans that dislike me in writing articles about Jaejoong and me here.
I do not want to inform you in details, it is such a sad story.
Please sense what I want to say.

Since I have my real job as a scriptwriter,
I do not want to be upset by the things which are not related to my works.
As the athletes control their bodies, I have to control my spirits in order to write scripts.

And please, if persons related to Jaejoong and Tohoshinki read this article, keep the situation a secret to them. Please, please.
It is not my purpose to make them feel sad.

My feelings to Jaejoong, the respect to Tohoshinki’s talents, and the evaluation to Jaejoong as a actor will not change by this incident.
And, of course, my love to them, too.

My works for “Heaven’s Postman” is proceeding.
I think that the date when I can meet the vigorous Jaejoong is nearby.

This is the last message that I will convey to you.

Oh, I would like to emphasize this point. I do not hold any distrust to all of you “ToJaeTen” members.
I thought that it was a very good thing that people come to know me through Tohoshinki,
and on the contrary, people come to know Tohoshinki through myself.
So I have been writing articles about them here.

And most of you were really very nice persons.
So I tried my best (that is, the ToJaeTen project).

How should I put in words…since I am doing such works,
my naïve part gets me into troubles,
and thus, I had to come up to this point.

But I think that I am connected to all of the “ToJaeTen” members,
and the project was a really delightful one.
Let’s meet in the movie’s preview, once it is completed!

Maybe, in the future, when the excitement over this affair blows over, I will be able to write about them again.
I would be delighted if such a day will come.


T/N: 10 hours have passed since this article was posted, and there are now over 470 comments for this one article. All of them are thanking Kitagawa for her efforts she put into the “ToJaeTen” project, and also apologizing for the words of some fans which made Kitagawa unhappy. I sincerely hope for the date when Kitagawa resumes writing articles about Jaejoong and Tohoshinki will come soon, her strong support has been a ray of sunshine to Tohoshinki fans during these hard days.





Viet-trans:

Gửi đến tất cả thành viên ToJaeTen {T/N: Tohoshinki + Jaejoong + Tengoku (Heaven)}
Tôi rất tiếc khi thông báo với các bạn,
Rằng tôi sẽ không update thông tin về cuộc sống riếng của THSK ở đây, trên blog này trong thời gian tới nữa.
Còn về "Heaven's Postman", đó là công việc của tôi,
nên tôi sẽ tiếp tục viết về nó ở đây.

Lý do tại sao tôi đi đến quyết định này là,
có 1 vài fan không thích tôi viết những bài về Jaejoong và tôi ở đây.
Tôi không muốn nói với các bạn 1 cách chi tiết, nó thật sự là 1 câu chuyện buồn.
Xin hãy hiểu cho điều tôi muốn nói.

Khi tôi có công việc thật sự của mình là 1 nhà biên kịch.
Tôi không muốn buồn về những thứ không liên quan đến công việc của mình.
Giống như vận động viên điều khiển cơ thể của họ, tôi phải kiểm soát tâm trí của mình để viết kịch bản.

Và làm ơn, những ai liên quan đến Jaejoong và THSK khi đọc bài này, hãy giữ nó như 1 bí mật đối với họ. Làm ơn, làm ơn.
Nó không phải là trách nhiệm của tôi khi làm họ buồn đến như vậy.

Tình cảm tôi dành cho Jaejoong, sự ngưỡng mộ đối với tài năng của THSK, và việc đánh giá cao Jaejoong như 1 diễn viên sẽ không thay đổi vì chuyện này.
Và, dĩ nhiên, cũng như tình yêu tôi đối với họ.

Công việc của tôi với "Heaven's Postman" vẫn được tiếp tục.
Tôi nghĩ ngày tôi có thể gặp 1 Jaejoong mạnh mẽ đang đến gần.

Đây là tin nhắn cuối cùng tôi chuyển tới các bạn.

Ồ, tôi muốn nhấn mạnh 1 điểm. Tôi không hề có bất kì nghi ngờ gì với tất cả các thành viên "ToJaeTen".
Tôi nghĩ nó là 1 điều tốt khi mọi người biết tôi thông qua THSK.
và cuối cùng, mọi người biết THSK thông qua tôi.
Nên tôi đã viềt về họ ở đây.

Và phần lớn các bạn thật sự là những người tốt.
Nên tôi cố gắng hết sức (vì dự án ToJaeTen)

Làm thế nào tôi có thể nói thành lời... khi tôi làm việc này,
phần ngờ nghệch ngây thơ trong tôi khiến tôi gặp 1 số rắc rối,
và do đó, tôi phải đi đến quyết định này.

Nhưng tôi nghĩ tôi đã kết nối được với tất cả các thành viên "ToJaeTen",
và dự án này rất thú vị.
Hãy cùng gặp nhau tại buổi phỏng vấn cho bộ phim, một khi nó đã hoàn tất!

Có lẽ, trong tương lai, khi sự phấn khích cuốn đi tất cả những việc này, tôi sẽ lại có thể viết về họ lần nữa.
Tôi sẽ rất vui nếu ngày như thế có thể đến.


T/N: 10h trôi qua kể từ khi bài viết này được đăng, có hơn 470 comment về nó. tất cả họ cám ơn Kitagawa về những cố gắng của cô ấy cho "ToJaeTen", và cũng xin lỗi vì những từ ngữ của 1 số fan khiến cô không vui. Tôi hy vọng ngày Kitagawa có thể lại viết về Jaejoong và Tohoshinki sẽ sớm đến, sự ủng hộ mạnh mẽ của cô ấy dành cho Tohoshinki là ánh sáng dành cho fan trong những ngày khó khăn này.


source: Eriko Kitagawa’s Blog
translation: smiley @ OneTVXQ.com
credits: OneTVXQ.com { One World. One Red Ocean. One TVXQ! }
Viet Trans : Lovely-Pnada@YAN
Feel free to repost, but please leave the full credits intact. Thanks!

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!