Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans] Kiss The Radio – Transcripts from 18Dec to 24Dec (S.R.D mentioned)

Posted by Unknown On Dec 29, 2009 0 Comments




Junsu had his money taken away

Eunhyuk: When I was in middle school, there was once our S.R.D* members arranged to go to the amusement park and have fun. Who knew, that morning, my stomach hurt like mad, and I gave them a call saying I couldn’t go. After that, I kept lying on the bed. Later at night, they called to say, at the amusement park entrance, they met a group of hyungs who were snatching money, and all their money got taken away. In the end, they could only stand at the main gate and take a look, before coming back.

Leeteuk: Yeah, I have an impression, I took their money and had fun. (ROFLMAO! Go Teukie!!)

Eunhyuk: Oh, so it was you… Anyway, thinking about it now, at that time, my stomach hurt at the right time.

*S.R.D is a group that was formed by Eunhyuk, Xiah Junsu and 2 other friends wile they were in school. S.R.D stands for Sing, Rap and Dance.





Viet-trans:

Tiền của Junsu không cánh mà bay.

Eunhyhyuk: Khi tôi lên trung học, đã có lần thành viên của nhóm SRD* chúng tôi đã tổ chức đến công viên giải trí và vui chơi ở đấy. Ai mà biết được… Vào buổi sáng hôm đó, tôi bỗng đau dạ dày như điên, và tôi đành phải gọi điện báo cho mọi người là mình không thể đến được. Sau đó, tôi nằm bệt trên giường suốt. Đêm xuống, họ gọi điện kể với tôi rằng, ở lối vào công viên giải trí, họ đã gặp phải 1 nhóm đàn anh (hyungs) đang trắn lột, và tất cả tiền của họ đã bị lấy đi. Cuối cùng, họ chỉ có thể đứng im ở trước cổng chính mà nhìn vào trong, trước khi lủi thủi ra về.

Leeteuk: Ồ vâng, tôi có chút ấn tượng về chuyện hình này, hình như tôi đã lấy tiền của họ và đã vui vẻ với số tiền ấy. (OMG~)

Eunhyuk: Ồ, ra đó là anh… Dù thế nào, bây giờ nghĩ lại, em thấy đau dạ dày lúc ấy là vô cùng đúng thời điểm (^^)

*SRD Là nhóm nhạc được thành lập bởi Eunhyuk, Xiah Junsu và 2 người bạn khác của họ khi tất cả vẫn còn đang đi học. SRD là viết tắt của Hát (sing), rap và nhảy (dance)


source: Kimseohye
korean to chinese translations by Kimseohye
chinese to english translations by –dreamx @ sj-world.net
Viet-trans: Kannie@TVXQsLAND
Share: TVXQsLAND
Take out with full credits ^^!

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!