Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans][News] 09.12.18 Tohoshinki’s Popularity in Japan, ‘Remains’

Posted by Unknown On Dec 18, 2009 0 Comments



Tohoshinki Japan Fanmeeting tour which was scheduled in January next year had been canceled, however the group popularity in Japan seems to remain.

According to Sankei Sports Japan on the 18th, ever since Tohoshinki becomes the face of healthy drink ‘Oronamic C’ commercial, the product campaign website has been flooded by numerous of Japan fans. The campaign is planning to give away a set of extra large posters and customized phone straps to 5000 chosen applicants, and once it’s announced, the number of people accessed the website increased about 4-5 times that almost caused the server to crash.

Tohoshinki will make appearance on the 30th at TBS’ ‘The 51st Japan Record Award’ and on the 31st at NHK’s ‘The 60th NHK Uta Gassen’ which are included as prestigious Japan New Year events. The title track of their new single ‘Break Out’ which will be released on January 29th is going to be theme song for NHK’s drama ‘Tomehane, Suzusato Koukou Syodobu’. While on February 17th, the group’s Japan first Best Album which includes their hits such as ‘Purple Line’ and ‘Jumun – MIROTIC’ is expected to release.



Viet-trans:
Độ nổi tiếng của Tohoshinki tại Nhật không hề suy giảm

Tohoshinki Japan Fanmeeting vốn đã được lên lịch vào tháng Giêng năm sau nhưng lại bị hủy bỏ, tuy vậy, sự nổi tiếng của nhóm ở Nhật có vẽ vẫn không hề bị suy giảm.

Theo Sankei Sports Japan vào ngày 18, Tohoshinki đã trở thành bộ mặt quảng cáo của thức uống dinh dưỡng ‘Oronamic C’, website quảng bá sản phẩm bị nhấn chìm bởi số lượng fan Nhật đông đảo. Chiến dịch đang lên kế hoạch tặng 1 bộ poster khổ lớn và dây đeo diện thoại theo yêu cầu cho 5000 khách hàng được chọn, và 1 khi thông báo này được công bố, số lượng người đăng nhập vào website tăng từ 4-5 lần và hầu như khiến sever bị sụp vì quá tải.

Tohoshinki sẽ xuất hiện vào ngày 30 tại ‘The 51st Japan Record Award’ của TBS và vào ngày 31 tại ‘The 60th NHK Uta Gassen’ của NHK, được xem như các sự kiện chúc mừng năm mới uy tín của Nhật. Single mới của họ "BREAK OUT!" sẽ được phát hành vào 29-1, dự kiến sẽ là nhạc nền cho phim truyền hình ‘Tomehane, Suzusato Koukou Syodobu’ của đài NHK. Vào 17-2, Best Album tiếng Nhật đầu tiên của nhóm bao gồm những bài hit như ‘Purple Line’ và ‘Jumun – MIROTIC’ cũng sẽ được phát hành.


source: sportsseoul
trans: sharingyoochun.net
Viet Trans : Lovely-Panda@YAN
Share: TVXQsLAND

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!