Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[News] [09.11.11] 3 TVXQ Members Side’s Response to SM 12th Deadline

Posted by Unknown On Nov 11, 2009 0 Comments




The legal representative of 3 TVXQ members Youngwoong Jaejoong, Micky Yoochun, and Xiah Junsu from Sejong firm has stated clearly that they don’t have intention to respond SM proposal and will remain in defense side.
On the 11th through a phone call with Star Money Today, Sejong official said, “The three members don’t have any plan to respond an action regarding to SM’s deadline on the 12th” he determined. “The three members will start their activities regardless their relationship with SM.”
At 63rd building, Seoul on last November 2nd, SM held a press conference and announced their request for 3 members to decide their comeback the latest on November 12th as TVXQ is already planned to start group activities soon next year.
After SM stand became known, 3 members side commented, “According to the provisional disposition verdict paper, TVXQ can do their activities as long as there’s a liaison party between three members and SM.” The official revealing in reference to the provisional disposition verdict paper to explain their current stand and situation.
Currently the three members after receiving partial suspension of their exclusive contract decision from the court, is in process of preparing the income lawsuit.
Sejong official said, “I don’t think it’s necessary to prepare everything in hurry as the court is ruling in favor of 3 members side for now. We’re going to slow down until all necessary materials are ready and in two months, we’re going to start the lawsuit.”


Viet-Trans:

Người đại diện pháp lý cho 3 thành viên YoungWoong Jaejoong, Micky Yoochun và Xiah Junsu của DBSK thuộc công ty Sejong đã tuyên bố rõ ràng rằng họ không có ý định đáp ứng đề nghị của SM và vẫn duy trì vị trí nguyên đơn.

Vào ngày 11, thông qua cuộc điện thoại với Star Money Today, Sejong chính thức cho biết: “3 thành viên không có bất kỳ kế hoạch nào để đáp trả hạn định ngày 12 do SM đặt ra” Ông còn xác định “3 thành viên sẽ bắt đầu hoạt động của họ bất kể mối quan hệ của họ với SM”

Tại tòa nhà số 63, Seoul vào cuối ngày 02 tháng 11, SM tổ chức một buổi họp báo và thông báo yêu cầu của họ đối với 3 thành viên để quyết định sự trở lại của họ chậm nhất vào ngày 12 tháng 11 vì DBSK đã được lên kế hoạch sẽ bắt đầu các hoạt động nhóm vào năm sau.

Sau khi chỗ đứng của SM ngày một nổi tiếng, phía 3 thành viên đã đưa ra nhận xét “Theo giấy cấp tạm thời sắp xếp của bản án, DBSK có thể thực hiến các hoạt động của mình miễn là có mối liên hệ nhất định giữa 3 thành viên và SM” Các chi tiết được chính thức tiết lộ trong giấy cấp tạm thời bố trí để giải thích về quan điện và hoàn cảnh hiện tại của họ.

Hiện nay, sau khi 3 thành viên nhận được quyết định đình chỉ một phần hợp đồng của họ từ tòa án, họ đang trong quá trình chuẩn bị cho vụ kiện về thu nhập của các thành viên.

Sejong chính thức cho biết “Tôi không nghĩ việc chuẩn bị mọi thứ một cách nóng vội bây giờ là cần thiết vì tòa án đã nghiêng về phía 3 thành viên. Chúng tôi sẽ tiến hành một cách từ tốn cho đến khi tất cả các tài liệu cần thiết đã sẵn sàng. Và trong 2 tháng, chúng tôi sẽ bắt đầu khởi kiện”


source: star-mt
sum trans: sharingyoochun@wordpress
Translated into Vietnamese by Kannie@tvxqsland

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!