Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[TRANS] 09.11.16 Mnet Invited TVXQ For Their Year-end Awards

Posted by Unknown On Nov 17, 2009 0 Comments



Date: 16 November
Time: 3.23pm

On the 16th, it was revealed by Mnet's office that they have invited TVXQ, whose members are in the midst of a legal dispute with their management company, to attend their year-end awards "Mnet Asian Music Award" (hereafter known as MAMA). This year's MAMA will be held on the 21st November, Seoul, Jamsil Gymnasium.

Their office said, "MAMA's aim is to show the rest of Asia Korea's culture" and "the award ceremeony will be aired across the 10 main countries in Asia, like Japan, China, Malaysia, Singapore and Thailand, where TVXQ is the best artist. Thus, Korea's top artist cannot be excluded from the invitation."

On MAMA's end, they have expressed interest in inviting TVXQ to attend their awards. On the 16th, they said that they would get in touch with TVXQ's management to see whether it would be possible for them to attend or not. However, TVXQ's company, SM Entertainment has declared that they would not be attending MAMA, so a lot of attention has been cast on TVXQ to see whether or not they will attend.

An official from the KPOP industry said, "Last month, the courts approved a partial injunction to the 3 members' exclusive contract with the company, and the 3 members are allowed to participate in their own individual activities" and "while we hope that all 5 members can attend together, the possibility of only the 3 members attending is high".

MAMA is holding their award ceremony on the 21st, which was originally the date of TVXQ's concert in China. However, SM Entertainment claimed that, "The 3 members expressed that they did not wish to participate in the concert that was to be held on the 21st, and the remaining performances are uncertain." In contrast, the 3 members' side claimed that "From the beginning, the China concert (Shenzhen) was not in the contract."

A representative from a company for idol groups said, "SM Entertainment and the 3 members have differing opinions, and the dispute is becoming more serious. Disbandment might be inevitable."


Viet-trans:
M-net mời DBSK tham dự lễ trao giải cuối năm

Vào ngày 16 tháng 11, văn phòng Mnet tiết lộ rằng họ đã mời DBSK, những người vẫn đang ở giữa cuộc tranh chấp pháp lý với công ty quản lý của mình, đến tham dự giải thưởng cuối năm của họ “Mnet Asian Music award” (phía sau sẽ viết tắt là MAMA). MAMA năm nay sẽ được tổ chức vào ngày 21 tháng 11, tại phòng thể dục Jamsil ở Seoul.

Văn phòng của họ phát biểu, “Mục đích của MAMA là nhằm thể hiện văn hóa Hàn Quốc” và buổi lễ trao giải sẽ được phát sóng trên 10 quốc gia lớn tại châu Á, như Nhật Bản, Trung Quốc, Malaysia, Singapre và Thái Lan, tất cả đều là những nơi mà DBSK chính là nhóm nhạc được yêu thích nhất. Cho nên, nghệ sĩ hàng đầu của Hàn Quốc như họ không thể thiếu tên trong danh sách khách mời”

Với mục đích như thế, họ đã bày tỏ thái độ mong muốn được mời DBSK tham dự buổi lễ. Vào ngày 16 tháng 11, họ nói rằng sẽ liên lạc với người quản lý của DBSK để xem DBSK có thể hiện diện ở lễ trao giải hay không. Tuy nhiên, công ty của DBSK, SM ent. Đã tuyên bố rằng DBSK sẽ không được tham dự MAMA, do đó, rất nhiều sự chú ý đã đổ dồn vào DBSK để xem họ có thật sự sẽ xuất hiện hay không?

Các nhà đại diện của nền công nghiệp Kpop cũng phát biểu, “Tháng trước, Tòa án đã chấp thuận hoãn lại một phần hợp đồng độc quyền của công ty với 3 thành viên, và 3 thành viên được phép tham gia vào các hoạt động của riêng cá nhân họ” và “Dù chúng tôi đều hi vọng rằng cả 5 thành viên có thể xuất hiện cùng nhau, nhưng khả năng chỉ có 3 thành viên tham dự là rất cao”

MAMA sẽ tổ chức vào ngày 21 tháng 11, đúng vào ngày diễn ra buổi concert của TVXQ ở Trung Quốc. Tuy nhiên SM ent. cho rằng, “Bộ 3 đã tỏ ý không muốn tham gia các buổi diễn tổ chức vào ngày 21 tháng 11, còn các buổi diễn còn lại thì không chắc chắn”. Trái ngược lại với điều đó, phía bộ 3 lại tuyên bố rằng: “Ngay từ đầu, buổi concert ở Thẩm Quyến (Trung Quốc) đã không hề có trong hợp đồng

Một đại diện khác từ một công ty của các nhóm nhạc thần tượng cũng phát biểu, “SM ent và 3 thành viên có ý kiến hoàn toàn khác nhau, và sự tranh chấp hai bên ngày một trở nên nghiêm trọng. Vì vậy việc nhóm tan rã có thể là chuyện không thể tránh khỏi“



Source: [WoW!Korea]
Translation credits: mandasoh@tohosomnia.net
Shared by: tohosomnia.net
Translated into Vietmanese by Kannie@tvxqsland.blogspot
Do not remove/add on any credits

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!