Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[NEWS] 09.11.19 The three members of TVXQ accused of fraud in China

Posted by Unknown On Nov 20, 2009 0 Comments



Jaejoong, Micky Yoochun and Junsu, the three members of TVXQ / DBSK / Tohoshinki who took legal actions against SM Entertainment, have been sued for fraud in China along with Chinese subsidiary of the controversial cosmetics company CreBeau.

The plaintiff is a firm which is the distributor of CreBeau products in the Shanghai, Jiang Su and Sanxi region. A representative of the plaintiff stated:

"We were told by CreBeau that the three members were the board members of CreBeau, so we naturally believed that they will partake in promotions, which is the reason why we invested in this business. However, the three members did not appear on product announcement in Shanghai last July, resulting in fans complaining to us and returning the products. The overall loss that we suffered amount up to 1 million Yuan ($150,000). Yoochun and Junsu apologized to us regarding the matter but this fraud left us with too much damage, so we sent CreBeau a notice on October 22nd telling them to pay for the damage caused by their misrepresentation. However, we did not receive an answer and CreBeau closed their office in Beijing, so we had no choice but to sue them."



To this claim, CreBeau answered:

"We are analyzing this matter right now but it appears that they are making unreasonable claims. We have warned them about overly promoting the involvement of TVXQ members and it appears that they are suing them because we have stopped our ties with them due to various reasons. They say that we closed our office but in fact it just moved to another district of Beijing. Other distributors are doing fine in China."





V-trans:

3 Thành viên của DBSK bị kiện vì tội lừa gạt ở Trung Quốc.


Jaejoong, Yoochun và Junsu, 3 thành viên của DBSK/Tohoshinki những người đã thực hiện hành vi pháp lý chống lại SM ent, đã bị kiện ra tòa vì tội lừa gạt ở Trung Quốc cùng những vấn đề tranh chấp liên quan đến công ty Mỹ phẩm Crebeau.

Nguyên đơn là một công ty phân phối sản phẩm của Crebeau ở Thượng Hải, Jiang Su và khu vực Sanxi. Một đại diện bên nguyên đơn nêu rõ:

“Chúng tôi được CreBeau cho biết ràng 3 thành viên là những thành viên trong hội đồng của Crebeau, do đó chúng tôi đã hoàn toàn tin tưởng rằng họ sẽ tham gia các chương trình quảng cáo, đấy cũng là lý do chúng tôi đầu tư vào việc kinh doanh này. Tuy nhiên, 3 thành viên đã không xuất hiện trên quảng bá sản phẩm ở Thượng Hải vào tháng 7 vừa qua, kết quả là fans hâm mộ phàn nàn với chúng tôi và trả lại sản phẩm. Tổng thiệt hại của chúng tôi đã lên đến con số 1 triệu nhân dân tệ (150.000$). Yoochun và Junsu đã xin lỗi chúng tôi về sự việc gian dối này nhưng thật sự là chúng tôi đã thiệt hại quá nhiều. Do đó chúng tôi đã gửi một thông báo đến Crebeau vào ngày 22 tháng 10, yêu cầu họ phải bồi thường những thiệt hại do sai sót về báo cáo của họ. Tuy nhiên chúng tôi đã không nhận được bất kì một câu trả lời nào và Crebeau cũng đã đóng cửa văn phòng của họ tại Bắc Kinh, vì vậy chúng tôi không còn lựa chọn nào khác ngoài kiện họ”

Với yêu cầu bồi hoàn này, Crebeau đã trả lời:

“Lúc này chúng tôi đang phân tích vấn đề, nhưng có thể thấy là họ đã đưa ra những lý do bồi thường không hợp lý. Chúng tôi đã cảnh báo họ về việc quảng cáo thái quá sự tham gia của DBSK và bây giờ họ lại kiện chúng tôi vì đã kết thúc quan hệ với họ bởi nhiều lý do. Họ nói chúng tôi đóng cửa văn phòng nhưng thực tế nó chỉ bị di dời đến 1 huyện ở Bắc Kinh và vẫn đang hoạt động phân phối tốt tại Trung Quốc.


Source: delacroix @ allkpop
Shared by: easternGodsholic @ OneTVXQ.com
Translated into Vietnamese by hhtpp://tvxqsland.blogspot.com/

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!