Welcome to TVXQsLAND


tvxqsland,thsk,dbsk,tvxq,kannie,kan_kun222


Notes
:

1.Click Here to download all PV of TVXQ DBSK THSK
2.Click Here to download all MV of TVXQ DBSK THSK
3.Click Here to download performances of our Angels
4.You can take everything from my blog but do not hotlink my file links and remove any my own credits.
Finally, thanks for your visiting ^^!



♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Always Keep The Faith Always Keep The Faith


♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥

☼Adorable JYJ ♪♫~!





♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥


♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

[Viet-trans - Rumors] TVXQ COME BACK 2010 ???

Posted by Unknown On Jan 25, 2010 0 Comments

韩国歌迷会会长:东方神起没事,大家都没事。东方神起回来了,大家都回来了,每个人都高兴,韩国的仙后不再愁了,东方神起最近正在为了11年做准 备,说要好好补偿仙后们,让大家加油。东方神起成员金在中让我告诉中国仙后:“明年,我们一个去的就是中国,还要在上海开演唱会,我们会带着更好的歌舞让 大家开心。”还有,公司这次说要修改条约是看在东方神起的面子上,向大家一致好好的过,毕竟神起也还只是孩子啊,你们也还只是孩子,这么多的事情让你们和 神起这些孩子承受那也过意不去啊,因此,李秀满决定东方神起继续签约10年,知道他们跳不动,唱不动为止,但我相信那是的神起依然很红。 继续看~


The President of Korea fanclub : TVXQ! is all right,everyone is fine.TVXQ! come back! , and everyone is back ,everyone is very happy, the korea cassiopeia no need to worry again, TVXQ! is now doing the preparation of 11th years,saying that want to repay all the cassiopeia,let all of us keep it up! TVXQ! member,Kim Jae Jung want me to tell China cassiopeia :''The next year,the first country we want to go is China, we still want to held concert in Shanghai,we will perform a better song and dance so that everyone happy.'' Yet,the company claims that they want to modify the contract is because of TVXQ!,let everyone live properly?[cant understand this line...],After all, TVXQ! is just a child, you-all is also just a child, very sorry to let you-all and TVXQ! suffer so many thing.Therefore, Lee Soo Man decide to continue the contract with TVXQ! for 10 years, until they cant dance and sing anymore, but I believe TVXQ! is still very popular at that time.



Viet-trans:

Đây là lá thư được viết bằng tiếng Trung quốc, được dịch sang tiếng Anh.
Người viết bài này có vẻ rất chắc chắn nhưng trên DNBN chưa có 1 tin gì, nên mình để title là RUMOR.
"Từ Trưởng Fanclub tại Hàn: TVXQ Họ ổn, mọi người đều khoẻ. TVXQ đã quay trở lại!, và mọi người cũng quay trở lại, mọi người đều rất hạnh phúc, các Cass Hàn ko cần lo lắng thêm nữa.


TVXQ nói rằng họ muốn báo đáp tình cảm của tất cả các Cassiopeia, Tất cả các bạn hãy giữ vững niềm tin vào chúng tôi! Thành viên của TVXQ, Kim Jae Jung muốn tôi nói với các Cassiopeia Trung quốc: "Vào năm tới, đất nước đầu tiên chúng tôi muốn đến là Trung quốc, chúng tôi vẫn muốn tổ chức concert ở Thượng Hải, chúng tôi sẽ biểu diễn 1 bài hát hay nhất và bài nhảy đẹp nhất để các bạn vui". Bây giờ, phía Công ty đã xác nhận rằng họ muốn thay đổi bản hợp đồng là vì TVXQ. Sau tất cả, TVXQ chỉ là 1 đứa trẻ (a child!?), các bạn-tất cả cũng chỉ là 1 đứa trẻ (a child!?), rất xin lỗi đã khiến tất cả các bạn và TVXQ chịu quá nhiều điều. Vì vậy, Lee Soo Man đã quyết định tiếp tục hợp đồng với TVXQ trong 10 năm, trừ khi họ ko thể nhảy và hát nữa, nhưng tôi tin TVXQ khi đó vẫn rất được yêu quý."


Bài này có quá nhiều điều buồn cười. Nhiều đoạn đọc ko hiểu là từ trưởng Fanclub hay của Lee Soo Man luôn.


Credit: bluefaith-weiting.blogspot.com
V-trans: yume_279@YAN.com
shared by : minnie_iu_max@360kpop.com + YAN
TAKE OUT WITH FULL CREDITS

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!